Професійна укладка тикового палубного покриття з бірманського тика по технології Simson (Данія). Роботи виконуються згідно вимогам міжнародного регістру Bureau Veritas.
Компанія Harston Marine з 2006 року займається укладанням тикового настилу на комерційних і прогулянкових суднах різного розміру. За цей час нами професійно освоєні системи укладання тика Simson (Данія) і Sika (Швейцарія).
При укладанні палубного настилу ми використовуємо:
1. Бірманська стовбурової тік першого сорту (від 17 000$/м3). Товщина рейки - 8 мм;
2. Повний набір компонентів системи Simson або Sika необхідний для укладання (чорний шовний герметик, вирівнюючий герметик, розчинник, клей і спеціальні праймери для пластику й дерева);
3. Спеціальні інструменти і пристосування;
4. Вмілі руки наших спеціалістів, які мають досвід укладання тика на склопластикових, сталевих, алюмінієвих і навіть дерев'яних корпусах.
Вартість 1м2 укладання становить від 1200 Євро і залежить від загальної площі, складності обводів, наявності ступенів, кількості люків та індивідуальних побажань замовника.
Увага!
Якісну професійну укладання тикових палуб в Україні здійснюють не більше 2-3 компаній. Мінімальна вартість професійної укладання стартує від 1000-1200 Євро за 1м2 та з ряду причин, описаних нижче, менше бути не може!
За 15 років, ми перестелили більше десятка неякісно покладених палуб і гарантуємо, що якщо вам пропонують постелити палубу значно дешевше, то швидше за все після першої ж зими або вже в кінці сезону таку палубу необхідно буде перестиласть.
Отже, якщо вам запропонували постелити палубу за 600-700-800$, то швидше за все вона удешевлена за рахунок економії на якості матеріалів одним з наступних способів:
- Використання дешевого тика низьких сортів. Зазвичай це або дикоростучий твк з покрученими неоднорідними волокнами, або дошки отримані з гілок тика, а не стовбура. Такий твк зазвичай використовують у изготовленнии виробів з тика (статуетки, підставки під посуд тощо). Вартість його не перевищує 5000$-6000$ за 1м3 на відміну від першосортного тика по 17000$/м3. Палуба постеленная з такого тика має неоднорідний малюнок і може з часом розшаровуватися в місцях сучків і скручених волокон.
- Використання замість тика так званого «африканського тика». Це дерево правильно називається іроко і дуже схоже на тік по текстурі. В цілому, воно підходить для укладання палуб і деякі європейські верфі використовують його замість тика, однак воно не володіє такою високою стійкістю до гниття. Його недоліком є те, що з часом воно чорніє. Крім того, у ірокко менша механічна міцність і більш схильна до механічних повреждениеям, сколів та расслоениям, особливо в таких місцях як східці, край купальної майданчики, обводи. Вартість ірокко становить близько 4000$/м3. Іноді, також намагаються використовувати так званий «бразильський тік», який відноситься до твердих порід дерева. Тверді породи категорично не можна використовувати для виготовлення палубного настилу, оскільки з часом такі рейки скручуючись уздовж поздовжньої осі починають відриватися від палуби.
- Використання тільки частини фірмових компонентів Simson, Sika. Оскільки при укладанні тикових палуб сумарна вартість використовуваних хімічних компонентів Simson становить не менше 25% від вартості всієї укладання, а це більше 300 Євро/м2 у багатьох недосвідчених виконавців виникає спокуса частина компонентів або взагалі не використовувати, або замінити на "щось" більш дешеве. Наприклад, замість фірмового розчинника використовують ацетон, а дорогі праймери для дерева взагалі «забувають» придбати, не підозрюючи про те що праймер - один з найважливіших компонент системи Simson, який забезпечує неймовірно міцну адгезію між деревом і чорним швом. Адгезія настільки сильна, що при попаданні праймера на руки змити його неможливо протягом декількох днів і він відстає тільки з верхнім шаром шкіри. Якщо ж не використовувати праймер, то згодом, рейки почнуть відшаровуватися від палуби і від шовного герметика. У утворилися щілини потрапить вода і після першої ж зимівлі весь настил відстане.
- Палубу стелять люди далекі від яхтостроенія. Зазвичай це "паркетники" і "террасники", які часто не підозрюють чим відрізняються умови експлуатації дерев'яного настилу всередині опалювального приміщення і на палубі яхти. Не знають, що яхта - це постійна висока вологість і різкі перепади температур, це постійне ультрафіолетове випромінювання від якого розтріскується більшість герметиків, це соляний туман від якого іржавіє навіть нержавійка, це постійна температурна і механічна деформація палуби, яку еластичні шви між рейками повинні компенсувати. Всього одна недбало вклееная рейка може призвести до відставання цілої палубної секції.
- Ціна: від 55 200 ₴/кв.м