Кошик
7 відгуків
Обладнання і аксесуари для яхт

Виготовлення і укладання тикових палуб

Виготовлення і укладання тикових палуб, фото 2Виготовлення і укладання тикових палуб, фото 3

від 50 400 ₴/кв.м

  • Послуга
Виготовлення і укладання тикових палуб
Послуга
від 50 400 ₴/кв.м
Виготовлення і укладання тикових палуб
+380 (50) 585-35-51
відділ продажів
+380 (50) 585-35-51
відділ продажів

Замовлення тільки за телефоном

Професійна укладка тикового палубного покриття з бірманського тика по технології Simson (Данія). Роботи виконуються згідно вимогам міжнародного регістру Bureau Veritas.

Компанія Harston Marine з 2006 року займається укладанням тикового настилу на комерційних і прогулянкових суднах різного розміру. За цей час нами професійно освоєні системи укладання тика Simson (Данія) і Sika (Швейцарія).

При укладанні палубного настилу ми використовуємо:

1. Бірманська стовбурової тік першого сорту (від 17 000$/м3). Товщина рейки - 8 мм;

2. Повний набір компонентів системи Simson або Sika необхідний для укладання (чорний шовний герметик, вирівнюючий герметик, розчинник, клей і спеціальні праймери для пластику й дерева);

3. Спеціальні інструменти і пристосування;

4. Вмілі руки наших спеціалістів, які мають досвід укладання тика на склопластикових, сталевих, алюмінієвих і навіть дерев'яних корпусах.

Вартість 1м2 укладання становить від 1200 Євро і залежить від загальної площі, складності обводів, наявності ступенів, кількості люків та індивідуальних побажань замовника.

 

Увага!

Якісну професійну укладання тикових палуб в Україні здійснюють не більше 2-3 компаній. Мінімальна вартість професійної укладання стартує від 1000-1200 Євро за 1м2 та з ряду причин, описаних нижче, менше бути не може!

За 15 років, ми перестелили більше десятка неякісно покладених палуб і гарантуємо, що якщо вам пропонують постелити палубу значно дешевше, то швидше за все після першої ж зими або вже в кінці сезону таку палубу необхідно буде перестиласть.

Отже, якщо вам запропонували постелити палубу за 600-700-800$, то швидше за все вона удешевлена за рахунок економії на якості матеріалів одним з наступних способів:

  1. Використання дешевого тика низьких сортів. Зазвичай це або дикоростучий твк з покрученими неоднорідними волокнами, або дошки отримані з гілок тика, а не стовбура. Такий твк зазвичай використовують у изготовленнии виробів з тика (статуетки, підставки під посуд тощо). Вартість його не перевищує 5000$-6000$ за 1м3 на відміну від першосортного тика по 17000$/м3. Палуба постеленная з такого тика має неоднорідний малюнок і може з часом розшаровуватися в місцях сучків і скручених волокон.
  2. Використання замість тика так званого «африканського тика». Це дерево правильно називається іроко і дуже схоже на тік по текстурі. В цілому, воно підходить для укладання палуб і деякі європейські верфі використовують його замість тика, однак воно не володіє такою високою стійкістю до гниття. Його недоліком є те, що з часом воно чорніє. Крім того, у ірокко менша механічна міцність і більш схильна до механічних повреждениеям, сколів та расслоениям, особливо в таких місцях як східці, край купальної майданчики, обводи. Вартість ірокко становить близько 4000$/м3. Іноді, також намагаються використовувати так званий «бразильський тік», який відноситься до твердих порід дерева. Тверді породи категорично не можна використовувати для виготовлення палубного настилу, оскільки з часом такі рейки скручуючись уздовж поздовжньої осі починають відриватися від палуби.
  3. Використання тільки частини фірмових компонентів Simson, Sika. Оскільки при укладанні тикових палуб сумарна вартість використовуваних хімічних компонентів Simson становить не менше 25% від вартості всієї укладання, а це більше 300 Євро/м2 у багатьох недосвідчених виконавців виникає спокуса частина компонентів або взагалі не використовувати, або замінити на "щось" більш дешеве. Наприклад, замість фірмового розчинника використовують ацетон, а дорогі праймери для дерева взагалі «забувають» придбати, не підозрюючи про те що праймер - один з найважливіших компонент системи Simson, який забезпечує неймовірно міцну адгезію між деревом і чорним швом. Адгезія настільки сильна, що при попаданні праймера на руки змити його неможливо протягом декількох днів і він відстає тільки з верхнім шаром шкіри. Якщо ж не використовувати праймер, то згодом, рейки почнуть відшаровуватися від палуби і від шовного герметика. У утворилися щілини потрапить вода і після першої ж зимівлі весь настил відстане.
  4. Палубу стелять люди далекі від яхтостроенія. Зазвичай це "паркетники" і "террасники", які часто не підозрюють чим відрізняються умови експлуатації дерев'яного настилу всередині опалювального приміщення і на палубі яхти. Не знають, що яхта - це постійна висока вологість і різкі перепади температур, це постійне ультрафіолетове випромінювання від якого розтріскується більшість герметиків, це соляний туман від якого іржавіє навіть нержавійка, це постійна температурна і механічна деформація палуби, яку еластичні шви між рейками повинні компенсувати. Всього одна недбало вклееная рейка може призвести до відставання цілої палубної секції.
Інформація для замовлення
  • Ціна: від 50 400 ₴/кв.м

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner