Кошик
7 відгуків
Обладнання і аксесуари для яхт

Кермовий циліндр для підвісних моторів Vetus OBC125

Кермовий циліндр для підвісних моторів Vetus OBC125, фото 2

Ціну уточнюйте

  • В наявності
Кермовий циліндр для підвісних моторів Vetus OBC125
В наявності
Ціну уточнюйте
Кермовий циліндр для підвісних моторів Vetus OBC125
+380 (50) 585-35-51
відділ продажів
+380 (50) 585-35-51
відділ продажів

Замовлення тільки за телефоном

Шток ходить усередині циліндра. Якщо у Вас підвісний мотор — це те, що Ви шукаєте. Vetus виробляє безліч товарів, які підходять під будь-яку систему. Кожен знайде те, що потрібно саме йому. 

  •  Шток ходить усередині циліндра

  •  Максимальний момент на кермі: 643 Нм

  •  Об'єм: 108,3 см3

  •  Максимальна потужність: 90 кВт (125 л.с.)

  •  Максимальна швидкість: 85 км/год

Технічні характеристики циліндра OBC125 (шток ходить усередині корпусу):

  • Максимальний момент на кермі: 643 Нм

  • Об'єм: 108,3 см3

  • Максимальна потужність: 90 кВт (125 л.с.)

  • Максимальна швидкість: 85 км/год

  • З насосом HTP2010R кол-во обертів штурвала: 5,5

  • З насосом HTP3010R кол-во обертів штурвала: 3,6

Технічні характеристики гідравлічних систем керування для підвісних моторів/колонок Vetus OBC:

  • Макс. робочий тиск 70 Барів

  • З'єднання G 1/4 — 10 мм

  • Нейлоновий шланг Ø 8 х 12 мм

  • Під'єднання насоса переднє

  • Один циліндр типу OBC може бути приєднаний до двох підвісних моторів. У разі, коли гребні гвинти обертаються в один бік, загальна потужність двигунів не має перевищувати номінальної потужності обраного циліндра. У разі, коли гребні гвинти обертаються в протилежному напрямку, загальна потужність може бути рівною подвоєній номінальній потужності обраного циліндра. Розрахована кількість обертів штурвала під час переклади від борту до борту.

    Цилиндр на подвесные моторы

Характеристики
Основні
ВиробникVetus
Інформація для замовлення
  • Ціна: Ціну уточнюйте

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner