Шток ходить усередині циліндра. Якщо у Вас підвісний мотор — це те, що Ви шукаєте. Vetus виробляє безліч товарів, які підходять під будь-яку систему. Кожен знайде те, що потрібно саме йому.
-
Шток ходить усередині циліндра
-
Максимальний момент на кермі: 643 Нм
-
Об'єм: 108,3 см3
-
Максимальна потужність: 90 кВт (125 л.с.)
-
Максимальна швидкість: 85 км/год
Технічні характеристики циліндра OBC125 (шток ходить усередині корпусу):
-
Максимальний момент на кермі: 643 Нм
-
Об'єм: 108,3 см3
-
Максимальна потужність: 90 кВт (125 л.с.)
-
Максимальна швидкість: 85 км/год
-
З насосом HTP2010R кол-во обертів штурвала: 5,5
-
З насосом HTP3010R кол-во обертів штурвала: 3,6
Технічні характеристики гідравлічних систем керування для підвісних моторів/колонок Vetus OBC:
-
Макс. робочий тиск 70 Барів
-
З'єднання G 1/4 — 10 мм
-
Нейлоновий шланг Ø 8 х 12 мм
-
Під'єднання насоса переднє
-
Один циліндр типу OBC може бути приєднаний до двох підвісних моторів. У разі, коли гребні гвинти обертаються в один бік, загальна потужність двигунів не має перевищувати номінальної потужності обраного циліндра. У разі, коли гребні гвинти обертаються в протилежному напрямку, загальна потужність може бути рівною подвоєній номінальній потужності обраного циліндра. Розрахована кількість обертів штурвала під час переклади від борту до борту.
Основні | |
---|---|
Виробник | Vetus |
- Ціна: Ціну уточнюйте