Кермовий циліндр зі шток ходить всередині нього. Надійний і якісний він довгі роки виконуватиме свої функції. Якщо Ви шукаєте кермовий циліндр, який не вибагливий в обслуговуванні та надійний — вітаємо! Ви його знайшли.
- Шток ходить усередині циліндра
- Максимальний момент на кермі: 1026 Нм
- Об'єм: 172,6 см3
- Максимальна потужність: 165 кВт (225 к.с.)
- Максимальна швидкість: 85 км/год
Технічні характеристики циліндра OBC225 (шток ходить усередині корпусу):
- Максимальний момент на кермі: 1026 Нм
- Об'єм: 172,6 см3
- Максимальна потужність: 165 кВт (225 к.с.)
- Максимальна швидкість: 85 км/год
- З насосом HTP2010R кол-во обертів штурвала: 8,8
- З насосом HTP3010R кол-во обертів штурвала: 5,8
- З насосом HTP4210R кол-во обертів штурвала: 4,1
Технічні характеристики гідравлічних систем керування для підвісних моторів/колонок Vetus OBC:
- Макс. робочий тиск 70 Барів
- З'єднання G 1/4 — 10 мм
- Нейлоновий шланг Ø 8 х 12 мм
- Під'єднання насоса переднє
- Один циліндр типу OBC може бути приєднаний до двох підвісних моторів. У разі, коли гребні гвинти обертаються в один бік, загальна потужність двигунів не має перевищувати номінальної потужності обраного циліндра. У разі, коли гребні гвинти обертаються в протилежному напрямку, загальна потужність може бути рівною подвоєній номінальній потужності обраного циліндра. Розрахована кількість обертів штурвала під час переклади від борту до борту.
Характеристики
Основні | |
---|---|
Виробник | Vetus |
Інформація для замовлення
- Ціна: Ціну уточнюйте