Особливість підвісних моторів у тому, що до них доводиться купувати нестандартне обладнання. Але, на щастя, Vetus робить усе для своїх клієнтів. І цей кермовий циліндр для підвісних моторів буде ідеальним придбанням, якщо підходить саме Вам.
- Корпус переміщається по штоку
- Максимальний момент на кермі: 788 Нм
- Об'єм: 132,6 см3
- Максимальна потужність: 220 кВт (300 л.с.)
- Максимальна швидкість: 110 км/год
Технічні характеристики циліндра OBC275 (корпус переміщається по штоку):
- Максимальний момент на кермі: 788 Нм
- Об'єм: 132,6 см3
- Максимальна потужність: 220 кВт (300 л.с.)
- Максимальна швидкість: 110 км/год
- З насосом HTP2010R кол-во обертів штурвала: 6,8
- З насосом HTP3010R кол-во обертів штурвала: 4,4
- З насосом HTP4210R кол-во обертів штурвала: 3,2
Технічні характеристики гідравлічних систем керування для підвісних моторів/колонок Vetus OBC:
- Макс. робочий тиск 70 Барів
- З'єднання G 1/4 — 10 мм
- Нейлоновий шланг Ø 8 х 12 мм
- Під'єднання насоса переднє
Один циліндр типу OBC може бути приєднаний до двох підвісних моторів. У разі, коли гребні гвинти обертаються в один бік, загальна потужність двигунів не має перевищувати номінальної потужності обраного циліндра. У разі, коли гребні гвинти обертаються в протилежному напрямку, загальна потужність може бути рівною подвоєній номінальній потужності обраного циліндра. Розрахована кількість обертів штурвала під час переклади від борту до борту.
Основні | |
---|---|
Виробник | Vetus |
- Ціна: Ціну уточнюйте